Objednávka

 

Najjednoduchšie je nákup cez internet, prostredníctvom automatického nákupného košíka. Nakupovať cez internet môžete s registráciou alebo aj bez registrácie.

Registrácia Vás čaká iba pri prvej objednávke, potom už zostanú v systéme Vaše dáta zachovaná a môžete sa kedykoľvek znovu prihlásiť. Vo Vašom účte môžete okrem iných výhod sledovať aj históriu Vašich objednávok. Po úspešnej registrácii je možné vybraný tovar vložiť do košíka a pokračovať v objednávaní.

V prípade nákupu bez registrácie vložíte tovar do košíka a potom len vyplníte potrebné údaje pre to, aby sme Vám tovar mohli zaslať a vyberiete si spôsob dopravy a platby.

Okrem toho môžete objednávku zaslať na emailovej či telefónne kontakty uvedené na našich stránkach.

 

 

Informácie o preprave

 

V našom internetovom obchode účtujeme dopravné vzhľadom k celkovej hmotnosti objednaného tovaru. Výslednú cenu dopravy uvidíte po vložení do nákupného košíka. Položky označené ako doprava zadarmo sú dodávané bez nákladov na dopravu - je účtovaná iba hodnota tovaru,

Na prepravu využívame služby spoločnosti Toptrans.

 

 

Doručenia je spravidla nasledujúci pracovný deň po odoslaní. V deň doručenia obdržíte informatívny SMS od spoločnosti Toptrans s upresnením dodania a kontaktom na vodiča. Ak sa Vám termín nehodí, môžete si s ním dohovoriť iný.

 

 

Balík Toptrans:

Spoločnosť Toptrans vám dovezie tovar malých aj veľkých rozmerov a to až na miesto určenia každý všedný deň 8.00-18.00. Možné je aj sobotňajšie (príplatkové doručenia).

Príjemcovi zásielky je zaslaná SMS správa s informácií o odosielateľovi, o čísle zásielky a výške dobierky. Priebeh prepravy vašej zásielky je možné sledovať na internete, pozri tento odkaz

 

 

Prevzatie zásielky:

 

Dôrazne odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej prevzatí od vodiča prepravnej spoločnosti. V prípade zistenia akokoľvek porušeného alebo poškodeného obalu, odporúčame zásielku nepreberať, prípadne spísať priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápis o škode. V prípade akýchkoľvek pochybností o stave zásielky (u tovaru krehké povahy vždy) odporúčame s vodičom rozbaliť a skontrolovať tovar za jeho prítomnosti.

Je tiež možné prevzatia tovaru s výhradou, ak z nejakého dôvodu nie je možné rozbalení a prekontrolovaní obsahu balíka.

Pri tovare veľmi krehké povahy (napr. Infražiariče, náhradné sklenené trubice k infrazářičům atď.), Odporúčame balík vždy za prítomnosti vodiča rozbaliť a skontrolovať jeho obsah. Lebo u tohto sortimentu nemusí balík vždy javiť známky vonkajšieho poškodenia, bez toho, aby nedošlo k rozbitiu veľmi krehkého tovaru vo vnútri.

 

Ak sa zistí poškodenie zásielky aj cez vyššie uvedené až po odchode vodiča, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť info@profiheating.cz, v závislosti na druhu vami vybrané prepravy.

Toptrans: oznámte do 2 pracovných dní na tel. 267 101 601

 

 

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie

Souhlasím